GT 1010 isimli üyenin son içerikleri

  1. G

    Bunu Alırsam Kara Geçer Miyim?

    Eskiden oluyordu ama şimdi olacağını sanmıyorum. Kart fiyatlarınin kurtarması için parlak pahalı kart düşmesi lazım o da satılırsa. Bu durumu engellemek için Steam 5 TL sınırı getirmisti sonra dolara geçti.
  2. G

    Metro Exodus İçin Sağlam Çalışan Türkçe Yama Var mı

    Düz sürüm mu enhanced edition mı?
  3. G

    Msi A520m A Pro R5 2600 Destekler mi?

    https://www.msi.com/Motherboard/A520M-A-PRO/support#cpu Sitesinde göremedim. 1200 TL'ye r5 2600 çok iyi bir fiyat değil.
  4. G

    Arabamızın Yaşadığı Trajik Durum...

    Çoğu kişi P demiş ama her otomatik arabada P olmuyor. P olan çoğu arabalarda ise P konumuna almadan kontak vermiyor zaten. Bu yüzden ne olursa olsun yokuşta park ederken tekerleği kaldırıma doğru çevirin ve mümkünse arkasına taş koyun. El freni ayarı gevşemiş ve tam tutmamış olabilir. Hafif...
  5. G

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    DDR3 bellek uyumlu. Yazdığımda herhangi bir sorun yok.
  6. G

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    Bu sistemin tadını hangi ddr4 sistem verir?
  7. G

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    Hala sıfır ddr4 sistemler satıldığı için DDR3 sorayım dedim. Ddr4 çok geleceği kalmadı. DDR5 cep yakıyor. Hurdası bile değerli alınır mı diyorsunuz?
  8. G

    I3-12100f İçin Sıvı Soğutucu Vs Kule Tipi Soğutucu

    Kasaniz 154 mm soğutma epey sitesinde 154 mm gözüküyor. En kotu iade edersiniz veya riske atmaz daha kısa soğutucu bakarsınız.
  9. G

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    Dediğiniz gibi en büyük sıkıntı eski Intel işlemcilerin pahalı olması. Ram fiyatı avantajlı ama işlemci pahalı oluyor.
  10. G

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    Almak için sormuyorum. DDR3 sistemlerle ilgili nasıl düşündüğünüzü merak ettiğim için açtım konuyu. Bilgisayarım var ve işimi görüyor. Ddr4 ram pahalandiktan sonra DDR3 PC videoları arttı veya bana öyle geldi yabancılarda o yüzden merak ettim.
  11. G

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    Bu tarz bir sistem arıyordum ama çok pahalı yaziyorlar diye vazgeçmiştim. 1782331012 İ7 7700 yanına rtx 3060 alırsın ve oyunları rahat bir sekilde oynarsın. iPhone 6 ile kıyaslamak doğru olmamış bence.
  12. G

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    64gb fiyat farkını anlatmak için yazdım. 64gb lazım diye değil.
  13. G

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    16gb ddr4 parasına alındığı için 64gb yazdım. Neden? 64 GB gerek diye değil ucuz olduğunu belirtmek için yazdım. Sistemi ne kadara satmak istedin? Rtx 2060 ile oynatmadigi oyun olmaz.
  14. G

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    DDR4 ve DDR5 RAM fiyatları pahalı. Bu açıdan DDR3 çok daha uyguna geliyor. Ddr3 destekli lga1151 Z serisi bir anakart ve i7 7700k alıp overclock yapacaksin. 16x4 64gb ddr3 RAM yanına güzel bir ekran kartı takip uyguna halledeceksin. 16gb ddr4 ram parasına 64gb ddr3 alınabilir. Siz ne...
  15. G

    7kya 2080 Super Alınır mı

    Fiyatına göre güzel ama bozulur mu sağlam mi bilemem.
Geri
Top