16gb ddr4 parasına alındığı için 64gb yazdım.
Neden?
64 GB gerek diye değil ucuz olduğunu belirtmek için yazdım.
Sistemi ne kadara satmak istedin? Rtx...
Bilmeyen birinin pek yanaşacağını sanmıyorum. Undervolt yapmak basit iş zaten. Stabil değeri bildikten sonra değer girilecek herkes yapabilir.
Yapay zeka bu...
Deneyip görmek lazım hocam. Aklındaki fiyata ilana koy acelen yoksa beklersin acelen varsa ufak indirim yaparsın. Ben her türlü undervolt yapacağım için...