Teşekkür ederim bilgi için nvidia almak istiyorum o yüzden o kartlara bakmadım sıfırdan yeni pc topladım o yüzden cok açılamıyorum yoksa en temizi sıfır kart
Ben msi mag 274QRFW E20 3. Defa bugün iadeye gönderiyorum gelen 3 monitörde de ölü piksel vardı 2 sini hepsiburada üzerinden ebrar bilgisayardan aldım sonuncunusunu n11 üzerinden ebrar bilgisayardan aldım son gelende de 2 adet vardı ölü piksel iade oluşturdum bugün gelip alacaklar
1780639742
Banada öyle geliyor 4. Yü mü alsam başka markaya mı yönelsem karar veremedim 😀
1780613034
Açıkcası sadece sol alttaki olsaydı kullanırdım ama sağ üstteki biraz daha belirgin özellikle açık renk arka planlarda göz alıyor hatta eşimi çağırdım yerini söylemedim dedim ki bak bişi varmı 2 saniye...
ben windows u kurduktan sonra bios a girdim ordan bi kaç ayar yaptım bu program ile bir ayar vardı onuda yaptım sonra tekrar başlattıö yükledim sorunsuz çalıştı
Aynı anakartı bende aldım geçen ay ben sıfırdan sistem topladım bios tan sonra msi destek sayfasından bütün driverleri içinde barındıran bir link vardı ordan hepsini indirdim kurdum sorunsuz çalışıyor
Bugün eve teslin edildi akşam eve gittiğimde kontrol edeceğim bu son siparişte özellikle ebrar bilgisayara mesaj attım sipariş numaramıda yazdım bu 3. Dedim benim için zaman kaybı sizin için maliyet dedim size iade gelenleri rica ediyorum göndermeyin dedim ve varsa farklı bir lot tan yollayın...