inthememories isimli üyenin son içerikleri

  1. inthememories

    İlk Satranç Turnuvam Hakkında Yardım Gerek

    17 Yaşındayım. Geçenlerde okulumun bana lisans çıkardığını öğrendim, fakat turnuvaya katılmayı becerememişler. Kendim katılayım dedim araştırmaya başladım. Deneyimli, işi bilen biri varsa ne yapabileceğimi söyleyebilir mi şu noktada. Amacım deneyim kazanmak UKD oluşturmak vb.
  2. inthememories

    Bisiklet Vlog Önerisi

    çok teşekkür ediyorum, çok değerli gerçekten benim için ❤️
  3. inthememories

    Bisiklet Vlog Önerisi

    İlk videoma yorum bekliyorum o zaman .))
  4. inthememories

    Bisiklet Vlog Önerisi

    Kuru kuruya çekmeyeceğim zaten, illaki birtakım aksiyonlara sahne olunacak. En kötü kurgu falan yaparım shorts çıkarmak için :) Teşekkür ediyorum yorumun için
  5. inthememories

    Yazın Ne Yapmalıyım ?

    İnternette bir dolu sertifikalı eğitimler mevcut kendini geliştirme kısmında. Dijital okuryazarlık olsun sosyal bilimler olsun sanat tarihi olsun, istemediğin kadar kaynak mevcut. Ayrıca podcast veyahut felsefi anlatılar ve öğretiler için videolar da izleyebilirsin youtube'dan, doğrudan ilgi...
  6. inthememories

    Bisiklet Vlog Önerisi

    17 yaşındayım. Küçüklüğümden beri içerik üretmeye kurgu yapmaya vb. ilgim var. Bisikletle de çok haşır neşir oldum son 2-3 senede. İşte Üsküdar'dan Kartala oradan Bostancı'ya, böyle bir takım uzun metrajlı sürüşlerim de olmuştur. İlk sürüşümde Fenerbahçe Orduevi'nin önünde kaza yapmıştım hatta...
  7. inthememories

    Msı G274qpx 27" Ariza

    Hocam geçmiş olsun öncelikle raporun çıkması harika haber ama Amazon tarafında stok olmaması ve para iadesine dönmesi büyük şanssızlık olmuş Oled monitör tespiti sonuna kadar doğru hocam oled paneller renk kalitesi ve o anlık tepki süresiyle gerçekten bambaşka bir dünya ama fiyatlar konusunda...
  8. inthememories

    180x70 veya 180x80 , Sallanmayan Masa Onerisi

    Ikeaya hiç girme derim. Ikea'nın o ucuz yollu popüler masaları (Mesela Lagkapten, Linnmon falan) dışı ahşap görünüşlü ama içi tamamen sıkıştırılmış karton petek dolgudur. Ikea alacaksan anca Bekant ya da Idasen gibi üst segment ağır ofis serilerinden alman lazım, onların da fiyatları zaten uçmuş...
  9. inthememories

    180x70 veya 180x80 , Sallanmayan Masa Onerisi

    Eğer direkt bütçe dostu olsun diye düz dört çubuk ayaklı ceramical falan tarzı masalara bakarsan o masalar 180 cm gibi bir boyutta fena esner hele üstüne yazıcı koyacaksan o iş yaş olur sallantıdan ne baskı alabilirsin ne bilgisayarda durabilirsin net söylüyorum Madem internetten alacaksın sana...
  10. inthememories

    Donanım Arşiv'de İkinci El Bölümündeki Fiyatlar Çok Yüksek

    Yahu alıp almamak hususunun ucundan dahi geçmiyor sorum ya. Diyorum ki başat ikinci el platformlarına göre, buradaki baz fiyatlar biraz fazla kaçmıyor mu. Benim sorum bu arkadaş ya. Yok serbest piyasa yok bütçeni aşıyorsa alma vs. Ne alaka dostum ne alaka? Ben aynı ülkenin pazarına dahil iki...
  11. inthememories

    Donanım Arşiv'de İkinci El Bölümündeki Fiyatlar Çok Yüksek

    Ne hikmetse biz de senin çok zeki bir yaratık olduğunu düşünmemekteyiz. Tavrın anlamsız olmaktan öte manasız. Bir de her cümlende Türk kelimesini aşağılar biçimde alıyorsun ağzına, haddini bil.
  12. inthememories

    Donanım Arşiv'de İkinci El Bölümündeki Fiyatlar Çok Yüksek

    Evet, aynen öyle diyecekler kardeş. Bu adam çok fakir bu adama özel ucuza teşhir yapacağız diyecekler. Tam olarak bunu istiyorum. Hadi bakalım.
  13. inthememories

    Donanım Arşiv'de İkinci El Bölümündeki Fiyatlar Çok Yüksek

    Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama ikinci el sekmesinde fiyatlar piyasaya oranla yüksek seyrediyor, pc toplama videosuna istinaden bakmaya yeltendim ama pişman oldum. Letgo-Sahibinden vs. çok daha uygun bu açıdan. Aynı şekilde düşünen, veya farklı şekilde düşünen var mı?
  14. inthememories

    Rust İçin Bütçe Bütçe Pc Tavsiyesi İstiyorum

    Her konuda daha rahat edecektir nvidia aldığı takdirde. En çok zevki amd den ziyade nvidia ile alacağını düşünüyorum.
  15. inthememories

    Rust İçin Bütçe Bütçe Pc Tavsiyesi İstiyorum

    Teknolojik olarak 4070 Ti Super daha iyi, benchmarkta da 9070xt'den yüksek bir performans veriyor. AMD tarafında sğürücü ve optimizasyon sorunları var. Nvidia yapay zeka ile hallediyor o kısmı. Olabildiğince Nvidia'ya yönelmeni salık veririm.
Geri
Top