Selamlar bugün D&R sitesinden Exvega Andromeda Harry Potter koltuğunu aldım sizce nasıldır 9500TL'ye geldi pişman eder mi? Harry Potter çok seviyorum o yönden de iyi oldu ama alırken olmazsa olmazım değildi. Normalde cuma günleri İncehesap'tan indirim bekleyecektim almış bulundum stokta 1...
3000tl amazondan gamesir supernova aldım şuan biraz daha yüksek fiyatı . Elime geçmedi konu açmak hiç aklıma gelmedi sizce onu iptal edip 4 civarına daha iyi bir şey alınabilir mi
Bu kolun siyah versiyonunu uzun süredir piyasada bekliyorum özellikle amazonda 4000tl vardı ama bayadır yok. Beyazı 5999tl kesinlikle değmez bence o fiyata . tabii ki birinin çıkıp tam şu tarihte gelir demesini beklemiyorum ama ne yapabilirim şuan alternatif bir şey mi almalıyım yoksa onu beklemeli...
İyi akşamlar bütçem maksimum bu kadar grey rengini alacağım siyah olmadığı için o biraz içime sinmiyor sadece . Daha iyi önerilerinizi yazarsanız sevinirim
Başlıkta belirttiğim gibi kafamı kullanmadığımdan kısa 5li akım korumalı priz almışım kutusunu yeni açtım . 1.5 metre prizden aşağı sarkıttığımda bile neredeyse yetmiyor . Evde var 1 tane daha normal priz ama beraber mi kullanmam gerek ne yapmalıyım iade mi edeyim