Şöyle bir durum var hocam tüketici gördüğü fiyattan alabilir ben mağazada çalışıyorum fiyatı neyse biz ondan vermek zorundayız abartıya kaçanlar hariç...
Arkadaşlar incehesap için benim nedense ufak umutlarım var 😂 Adamlar zank diye iptali basmadı depoyla iletişim kurup peşine düşüyorlar diye düşünüyorum. En...
Aldığımda bana baya küçük ve alışılmamış gibi geldiğinden iade ettim geldiğinde sasirabilir siniz görünümü ve boyutuna tabi alışkın olana sorun teşkil etmiyor