Evet yine canım sıkıldı ve bilgi/tecrübelerimi paylaşmak istedim.
SABAH SABAH ADAMI DELİ ETMEYİN SİZ BİLİYORSUNUZ DİYE HERKES BİLMEK ZORUNDA DEĞİL
Öncelikle konuda önereceğim eklenti ve ayarları en optimal şekilde kullanmak için Firefox , Edge veya brave kullanmanızı önermekteyim.
İlk olarak...
5800x3d varsa am5'e geçme am6 bekle bence , vento kasalar kaliteli oluyor zaten ve 4 fan yeter eğer 360mm alacaksan +3 fan ile çok daha iyi olur tabii ki.
Red mi note 9s ile bakıştık xd , genelde iphone alanlar model değiştirdiği için alıyor eskiyeceği için. 6-7 yıllık telefon kullanıyorum hala bataryası ölmedi ve iş yapıyor :D anlamıyorum yani 1 sene de bir telefon değiştirme triplerine giren insanlar neden var. 2. el piyasası daha iyi üğğğ diye...
Radyatör için statik basıncı yüksek fanlar almalısın.
https://www.akakce.com/kasa-fani/en-ucuz-thermalright-tl-b12-s-argb-siyah-12-cm-fiyati,901789168.html
https://www.akakce.com/kasa-fani/en-ucuz-arctic-p12-pro-pst-acfan00306a-12-cm-fiyati,1174842139.html
şu şekil thermalright daha iyi olacaktır.
am4'ün en iyisi ile am5'in en iyisi arasında fiyat farkı yok denecek kadar az , neden mi ? çünkü Türkiye de yaşıyoruz. En iyisi am5'e geri dön diğer türlü zarar edersin.