kaan0513 isimli üyenin son içerikleri

  1. kaan0513

    Lg C5 65" mi, Yeni Nesli Beklemek mi?

    TV de al sat yapılmadığından ben olsam yeni nesil beklerim. En fazla 3-5 fazla ödersin.
  2. kaan0513

    Yardım 27"-32"4k OLED Monitör Tercihi

    Konu ile ilgili başka deneyimli olan kişilerde cevap verir diye konu açıyorum. Sonuçta iki tane model yok
  3. kaan0513

    🔥İndirim Gta 6 Standart 3495₺/ Ultimate 4485₺!

    Çok haklısın zaten PS Pro da oynayacağım 2 tane(Spiderman 2, GOW Ragnarok) aaa oyun kaldı bitireyim direk satacağım.
  4. kaan0513

    Yardım 27"-32"4k OLED Monitör Tercihi

    Merhaba arkadaşlar sistemim 7600x işlemci, 4070ti super ekran kartı ve hali hazırda G6 Oled 2k Monitörüm var. 4k ya geçmek gibi düşüncem var fakat başlıkta da belirttiğim gibi 27"-32" arasında kararsızım. Rekabetçi FPS oyunları oynamıyorum. Sadece AAA Hikayeli oyun oynuyorum. Gamepad ile oynanan...
  5. kaan0513

    4k 240hz OLED Monitör Tavsiyesi

    Ben 32" indirimini kaçırdım 4070ti super var bende de şunu bekliyorum tekrar indirime girer https://www.amazon.com.tr/dp/B0DNJMDXFV/ Hemen alacaksan bunu da öneriyolar https://www.amazon.com.tr/dp/B0G1MXRSZ4
  6. kaan0513

    🔥İndirim Gta 6 Standart 3495₺/ Ultimate 4485₺!

    Ben de PS5 Pro LG Oled TV olmasına karşılık, grafiklere güvenip te alamıyorum. Whitcher 3 ün ps sürümü ile pc sürümü arasındaki farkı gördükten sonra şu oyuna PS tarafına 4k veresim hiç yok. Online tarafı için ps da hile olmadığı için daha mantıklı tabi fakat şu oyunu yüksek grafik mouse klavye...
  7. kaan0513

    Gta 6'nın Fiyatları Belli Oldu!

    Ya şu oyunu İngilizce oynayasım hiç yok 😮‍💨
  8. kaan0513

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Neden böyle bir değişiklik yaptınız hocam, elinizde 4k oled varken, tekrar 4k oled aldınız. Benim de G8 baktığım modeller arasında merak ettim.
  9. kaan0513

    🔥İndirim Karaca Hatır Közde Türk Kahve Makinesi (5 Fincan Kapasiteli) 1399 TL

    Suyunu kendi koyan 1200 dü geçen indirim de pahalı ona göre alın derim
  10. kaan0513

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    G8 oled değil miydi
  11. kaan0513

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Hocam bende de g6 oled 2k var. 4070ti super ile bu monitöre geçiş mantıklı mı sizce?
  12. kaan0513

    🔥İndirim Ryzen 7 9700x Tray 11.978 TL 9 Taksit

    10k ya düşsün öyle alcam :D
  13. kaan0513

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Msi MAG 321UP 4k oled i 4070ti super ile kullanabilir miyim diye dünürken kaçırmışım. Tekrar indirime girerse haber eder misiniz?
  14. kaan0513

    Yardım 4k OLED Monitöre Geçmeli Miyim?

    34k ya 27" gen 4 var hocam ben 32" istiyorum. Onun da fiyatı 50k larda bu açıdan 3. nesilden başka çıkış yolu yok gibi duruyor
  15. kaan0513

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Rekabetçi oyun oynamıyorum, sadec AAA oyunlar oynuyorum, o yüzden 32" bakmaya başladım. 4070ti superin ömrü 4k da ne kadar olur tabi onu bilemiyorum :/
Geri
Top