Geçen hafta hepsiburada üzerinden 15.999'a satılmıştı. sadece hb world carda 9 taksit avantajı vardı. Amazon bir tık daha ucuza indirmiş ve birçok karta 9 taksit imkanı mevcut. orta-üst segment bir anakart.
https://www.amazon.com.tr/MSI-X870E-EDGE-WIFI-8400MHZ/dp/B0BSLKWC3R?th=1
https://www.amazon.com.tr/dp/B00A2MPQNC?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
Ayrıca bir kaç indirim daha paylaşmak istiyorum müsadenizle:
[H3 id='SIZE4Eti+Karam+Gurme+Bitter+ikolatal+Gofret+50+g+19.65+tlSIZE']Eti Karam Gurme Bitter Çikolatalı Gofret 50 g 19.65 tl [/H3]...
https://www.akakce.com/klavye/en-ucuz-logitech-pebble-keys-2-k380s-kablosuz-fiyati,317983997.html
https://www.akakce.com/mouse/en-ucuz-logitech-pebble-2-m350s-bluetooth-optik-fiyati,320573746.html
hocam 2 sini alınca 1858 tl yapıyor, sizin attığınızdan bir farkı var mı acaba bilmediğimden...
selamlar benzer bir hazır sistemi arkadaş için özelleştirdim bugün. fikir olur diye paylaşıyorum : https://www.itopya.com/rndonanimnoiseintelcoreultra5245kfmsigeforcertx507012gb16gbddr51tbm2ssdoe_h33465
resimdeki gibi özelleştirince 89800 TL gibi bir fiyatı oldu
msi shadow 5080 mi daha iyi yoksa bu kart mı ? https://www.hepsiburada.com/geforce-rtx-5080-16g-shadow-3x-oc-16g-256-bit-gddr7-hdmi-ekran-karti-p-HBCV000082Q20H
geçen hafta 2 tane kaşık çikolata almıştım 80 liraya, onu da 2 tane soğutucu ve yalıtım poşetiyle gelmişti, şimdi dağıtımda yine öyle bir şey bekliyorum :).