Yok kral kullanmiyorum. Kasam akvaryum ve ekran kartinin altinda fan yok o yuzden sıcaklığı yüksek olabilir. Birde yan camı söktugumde 73 dereceye düştü...
Markayı sordum bakalim ne diyecekler. Birde undervolt yapmistim afferburnerdan pc bikac kere açıp kapatinca voltaj kendi kendine eski yerine geliyor...