Selamlar. Forza Horizon 6 oynarken drop girdiğini fark ettim. Sonrasında değerlere baktığımda ekran kartı kullanımı 85-90’lara düşüp çıkıyordu, işlemci...
doğrudur doğrudur onda sorun yok, hem model o hem model d var ikisinde de öyle ama dediğim gibi bence çok çok ince bir fark. ekstra pislik vs varsa daha çok...