Paranızı çöpe atmayın :). Bunların kendine hayrı yok. Bataryaları kısa sürede ölüyor. Buna benzer bir ürün vardı kısmı ile üfleme yapıyordum kasaya ama yani çok yakın olması lazım. İş yapmaz kısaca. Bunun üstüne 300-500 koyup üfleme makinesi alırsın.
Ben 50-60 dediysem :). 60 a satılır demedim. Ama gidipte monitör dahil sisteme 35 derseniz :). Öldürmeyin fiyatı. (Kendi sisteminiz olsa fiyatı yüksek söylersiniz). Ddr5 Ram fiyatları aşırı yüksek ve ddr4 e talep fazla. Benzer sistemlere bakın monitör dahil ne kadar? İkinci el tek tek satsa...
35 e koysa hava da kaparlar :). Monitör dahil sistem.
İşlemci monitör ve ekran kartı en pahalı ekipmanlar.
50-60 arasında bir fiyat koyabilirsin. Seni mutlu eden fiyata satarsın inşallah.
İlan temiz duruyor ama ilanda numara olmayınca insan kıllanıyor. Tabi sürekli arayan oluyor diye de kapatan var.
Eğer alacaksan Balıkesir de tanıdık varsa gidip alsın. Test etsin vb. Diğer türlü para gönderilip alınmaz. Kimseye güven olmuyor.
biri sıvı soğutma paylaşınca :). Hemen yazıyorlar. Bunun yerine hava soğutma vb.
2. El fiyatları sıvı soğutmaların 900 den başlıyor. Burada sıfır 2 yıl garantili ürün var.
Stok soğutucu kullanıyorsan bu bir hava soğutma kadar etki eder. Yani alınabilir. Bütçeniz kısıtlı ise alın kullanın mis gibi.
Bende bunun 10 luğu var. Gayet iyi ve hızlı şarj ediyor. Abim 30 luk aldı. Cihaz hakkını veriyor. 30 luk lazım ise iptal etme.
İki üründe güzel. Hangisini alırsan al pişman olmazsın
40 a koyanlar genelde firmalar koyuyor. Olurda düşerse birine satarız diye. Son kullanıcı 25-30 arasına koyuyor. Fakat 30 veren 4060 alıyor genelde. Fakat ikinci el piyasası belli olmuyor. Alıcı çıkabiliyorda :)