@Abdullah Hacıgül kral bi el at uygulamada mı sorun var hiç bir sitede yaşamadığım bi sorun.Sorun diyorum çünkü sitede sürekli vakit geçiriyorum deli etti kapatıyorum gene geliyor
1782570502
yandex arama motoru yaptım gene geliyor
nothing phone 3 bitek donbanım arşişvinde çıkıyor telefonda kafayı yedim ya.Annemde de aynı telefon var onda çıkmıyor hatta dün çıkmıyordu bugün çıkmaya başladı komple çerezleri geçmişi sildim bi ara düzeldi gene başladı
1782570329
kafayı yedım vallahı bende mobilden girmeyeceğim artık üstüne...
denedim başka telden felan cıkmıyor pcde de olmuyor bende nıye bu var anlamıyorum.Bastığımda gemını tarafından üretildi yazıp o konu hakkında bilgiler yazıyor.Kpatıyorum yenı sayfaya geçince başka bi bilgi ile gene geliyor
Arkadaşlar bu ne sürekli çıkıyor kapatıyorum gene geliyor sadece bu sitede oluyor basıyorum geminiden hangi konuysa bilgiler verilmiş yazılar yazıyor siteye yeni güncelleme mi yapıldı bende mi sorun var
Alınır performans modunda akıcı 60fps oynanır.Performans modu diyince insanlar kötü grafik felan zannediyor sanırım ama hiç öyle değil.Ortalama 4k 60 hz bi TV varsa bal gibide oynarsın
corsair void wireless v2 bu kulaklığı kullanan var mı? Hyperx cloud 3s faciasından sonra iade edip geçici bi kulaklık aldım ileride de bu kulaklığı almayı düşünüyorum
Bu markanın başka kulaklığını kullanıyorum dediğin dongle olayı 1.5 senedir kullanıyorum ve ışığı yanıyor yani ısınma vb bişey olmaz merak etme.Kulaklıktaki tuşa çift tıklayıkca 7.1 ,stereo arası geçiş benim fuxi h7 de aynı olay büyük ihtimalle 7.1 de kullanmışsındır.7.1 de zaten ses kasması zor...