pc önemli hocam telefonda kullanmam ki bunu airpods var zaten.
fakat reddit de fxsound diye bi program önermişler. onu yükledim açıldığı anda ses seviyesi yükseldi.
demiştim hocam gerek yok diye :)
benim c3s de biraz önce teslim edildi. ses seviyesi yüksek kulaklıktan buna geçince aşırı olmasa da bi düşüklük var. neden limitlediklerini anlayamadım. ses kalitesi ve kullanılan malzeme olarak (hatta bu anlamda gördüğüm en iyi kulaklık diyebilirim.) cidden...
sadece pc için değmez diyolar evet. ben hem pc hem ps5 için düşündüm ama, ps5 salonda. yan yana olmayınca gene işe yaramıyomuş.
bunu almak yerine kulaklık + mouse alınabilir. parası olan ikisini de alır tabi ürün kötü değil :D
benim de uzun zamandır takip ettiğim bi kulaklık ama bu fiyat bile fazla geliyor :)
yani ne gibi bi fark olacak ki 5 bin bandındaki kulaklıklarla.
gta 6 - ps5 için düşündüm, limit olmayan kartla aldım ama ödemeyeceğim sanırım.
anlamadığım bi nokta var. benim fatura 150 lira gibi bişey. starbucks'ı yapmıştım, sms geldi.
faturadan 150 tl düştü diyelim, kalan tutar sonraki faturada da düşecek mi yoksa sadece 1 ay için mi bu olay.
Zamanında ilk geldiğinde almıştım. Çok kaliteli kulaklık. Mikrofonu, hoparlörü, konforu vs. üst düzey hissettirmişti. Belki de benim şansıma denk geldi ama tek sıkıntısı ses gecikmesi çok fazlaydı. Daha çok şarkıya yönelik bi kulaklık gibi. İade edip gx30 pro almıştım hala onu kullanıyorum.
dostum bende uzun yıllardır bu sorunla uğraşıyorum. zaman zaman artıp zaman zaman tamamen kesiliyor. piyasadaki en pahalı şampuanları denediğimi de not olarak ekleyeyim. bunlar önce çok işe yarıyor, ama zamanla vücut bunlara karşı direnç geliştirip saç derisi gene pul pul olmaya başlıyor...
ergo olan model bi kaç saat önce elime ulaştı. glorious model d wireless kullanıyordum uzun süredir.
malzeme hissiyatı gayet iyi, tok hissettiriyor. switchlerin sesi ve hissi iyi. scroll un tırtıklı olması güzel. çok hafif, kablolu olması şu ana kadar pek rahatsız etmedi. kısacası 1000 liraya...