giriş tek hamle de çıkışta sınırsız manevra hakkın var ben ilkine girdim yanımdaki ana hoca oldu dedi baktım dışardan bakan hoca uyuz gibi bakıyor yandaki hocaya cıkıp diğerine girsem sıkıntı olur mu deyip 2. kez girmiştim paralelde. l parkta da ilk yerdeydi sıram hocam cok sıra var öndeki boş...
kıl hocaya denk gelmişsin de araba da bahane bulma derim bana da benzeri oldu başka araçla girdim manuel , debriyaj hem taş gibiydi hemde yarısında takılıyordu yine de geçtim ama hoca iyiydi askerlik anılarına kadar konuşmuştum. birde sanırım 1 kere stop ettirme hakkı vardı hoca kurala uymuş.
konu basit ben almayın diyorum değmez diyorum dinletemedim bana 12 yaşındaki erkek çocuğu için sim kart takılan akıllı saat lazım heves etmiş max 8k ya kadar olabilir
borcu kapatırsa 3 aya yeniden kkb skoru oluşur bankalar kart vermek için sıraya girr borç yapıp ödememek anlık gelişen bir olay planlı değilse hele aniden icralık olabilir normal bir durum bence.
eğer o yüzde 25 e de el konulmasın istiyorsan alacaklı olarak birine senet imzalat aylık uzun vadeli senet olsun her ay 1 senedi yırtar atar yada ödersin elden sana verir sende yüzde 25 i ödemek zorunda kalmazsın senetli alacak bankadan önce geliyor diye. tabi etik ve yasadışıysa yapmanı...
18k pa güzel çekiyor ama sarj 10dk gidiyor ben mangal ve kasa için kullanıyorum araba temizleme için yine yetersiz arabayı çekerken evden eski model bir süpürgeyi 3 lü ile uzatıp alıyorum içini ama iş görüyor o.