MehmtÇ isimli üyenin son içerikleri

  1. MehmtÇ

    🔥İndirim Vatan Bilgisayar Fırsat Ürünleri (Termos Vs)

    kazık beyler depodan sadece haziranda aldıklarımı ekliyorum hepsi 0 hasarsız geldi.
  2. MehmtÇ

    Sürücü Sınavından Kaldım :(

    giriş tek hamle de çıkışta sınırsız manevra hakkın var ben ilkine girdim yanımdaki ana hoca oldu dedi baktım dışardan bakan hoca uyuz gibi bakıyor yandaki hocaya cıkıp diğerine girsem sıkıntı olur mu deyip 2. kez girmiştim paralelde. l parkta da ilk yerdeydi sıram hocam cok sıra var öndeki boş...
  3. MehmtÇ

    Sürücü Sınavından Kaldım :(

    kıl hocaya denk gelmişsin de araba da bahane bulma derim bana da benzeri oldu başka araçla girdim manuel , debriyaj hem taş gibiydi hemde yarısında takılıyordu yine de geçtim ama hoca iyiydi askerlik anılarına kadar konuşmuştum. birde sanırım 1 kere stop ettirme hakkı vardı hoca kurala uymuş.
  4. MehmtÇ

    🔥İndirim Paşabahçe 6'li Viski Bardağı 200₺🔥

    bi tanesi bile kırık gelse amazon iade veriyor itemlerde sizde kalıyor, aldım 1 paket.
  5. MehmtÇ

    Sim Kart Takılabilen Saat Lazım 12 Yaşındaki Birine

    konu basit ben almayın diyorum değmez diyorum dinletemedim bana 12 yaşındaki erkek çocuğu için sim kart takılan akıllı saat lazım heves etmiş max 8k ya kadar olabilir
  6. MehmtÇ

    [Yardım] Banka Bana 500.000 TL Kagıt Gönderdi

    tabi bu durum borç yapmadan önce yapılır ki öncelik sırasında senet ilk gelsin tabi durumu avukat daha iyi bilir
  7. MehmtÇ

    [Yardım] Banka Bana 500.000 TL Kagıt Gönderdi

    borcu kapatırsa 3 aya yeniden kkb skoru oluşur bankalar kart vermek için sıraya girr borç yapıp ödememek anlık gelişen bir olay planlı değilse hele aniden icralık olabilir normal bir durum bence.
  8. MehmtÇ

    [Yardım] Banka Bana 500.000 TL Kagıt Gönderdi

    eğer o yüzde 25 e de el konulmasın istiyorsan alacaklı olarak birine senet imzalat aylık uzun vadeli senet olsun her ay 1 senedi yırtar atar yada ödersin elden sana verir sende yüzde 25 i ödemek zorunda kalmazsın senetli alacak bankadan önce geliyor diye. tabi etik ve yasadışıysa yapmanı...
  9. MehmtÇ

    Araç Süpürgesi 300 TL

    18k pa güzel çekiyor ama sarj 10dk gidiyor ben mangal ve kasa için kullanıyorum araba temizleme için yine yetersiz arabayı çekerken evden eski model bir süpürgeyi 3 lü ile uzatıp alıyorum içini ama iş görüyor o.
  10. MehmtÇ

    Araç Süpürgesi 300 TL

    fikrim yok
  11. MehmtÇ

    Araç Süpürgesi 300 TL

    katılıyorum ama piyasadaki 18k pa ların 18k pa olduğunu da sanmıyorum gelince deneyeceğim o yüzden
  12. MehmtÇ

    Araç Süpürgesi 300 TL

    gelince bakarım pek de zarar sayılmaz gibi.
  13. MehmtÇ

    Araç Süpürgesi 300 TL

    gelince karşılaştırma yapar atarım buraya
  14. MehmtÇ

    Araç Süpürgesi 300 TL

    sizi bilmem 2 tane 18k pa lık 7go var bende filtre lazımdı yerine makine almak mantıklı geldi. bu kafayla alınır gibi
  15. MehmtÇ

    Araç Süpürgesi 300 TL

    zaten yükseği var ama filtresi bu para zaten beleşe makine alıyomuş gibi aldım oneblade gibi düşün bıçak yerine direkt makine ve bıçak alıyormuş gibi
Geri
Top