Arkadaşlar monitör tutacağı almayı düşnüyorum sanırım bu işin iyisi NB-F80 miş fakat benim masamın kalınlığı 12 cm falan yemek masası aslında
uyum sağlar mı yada ekstra sıkıştırma dışında bir ayarı var mı ona göre almayı düşünüyorum.
Merhaba ikinci el webcam alacağım 2 ürün arasında kaldım tamamen farklı işlevleri fakat amacım yayın yapmak.
1.Ürün bunun ikinci el fiyatı 4000
2.Ürün bunun ikinci el fiyatı 4800
Webcam piyasasını gerçekten hiç bilmiyorum fakat yayıncılık yaparken kullanılabilecek başlangıç seviyesi 1080p veya daha yüksek olabilir. Uygun fiyatlıysa 60fps tercihim.
yani belki olabilir ama benim yan monitör düşüncem genelde nasıl söyleyeim 3 5klık bi monitörü yan ekran yaparım 20klik bir monitörü 2.ekran yaparak heba etmek bana gereksiz geliyor eğer ilerde yükseltirsem aldığımı satarım şuan kullandığım 180hz msi var bir tane onu 2. monitör olarak kullanmaya...
bir tane 2.monitörüm var ama açıkçası oled almak istemiyorum şuan için alırsam ilerde belki alabilirim daha yüksek bütçe ile beraber şuan için 4k dual yada 2k 240hz cıvarinda bir şey arıyorum.