yok artık 1000 e 50yi kullanıyorum 1 yıllık peşin ödemiştim şimdi bitiyor zaten turkcelle veya diğerlerine geçeceğim. Turknet bu kadar zamla kötü imaj bıraktı
eskiden kalma bir steam satın alımın veya para yatırmanın faturasıyla kartının son 4 hanesinin ve steam hesabı açılan ilk mailinin bilgielrini gönderirsen...