ben 53500 e aldım 3-4 gündür kullanıyoruz. Bayağı memnunum. Aldıktan sonra fiyat 500 lira düştü diye içim içimi yiyor. Girip buralarda volta atıyorum :)
iFFALCON 65U95A 65 İnç aldım 53 bin tl ye. Yarın teslim edilecek. Sizce aile evi için hangisi daha mantıklı? OLED panelden biraz çekiniyorum yanarsa falan sıkıntı.
Sizin mesajda görüp ürünü aldım. Giriş seviyesi bir anakartım var. thonet vander kumpel 50 hoparlörümde sahne detay ayrımlarında ciddi fark oldu. Özellikle flac 24 bit kayıtlarda fark bariz oluyor.
Ben mouse'u hemen hemen 2 yıldır kullanıyorum. Genel anlamıyla hiç problem yaşamıyorum. Tekerlek ilk 3-4 ay içinde 2 kez bozuldu. Yenisi ile değiştirdiler. 1.5 yıldır sapasağlam. Orta boy eller için gayet güzel fakat şimdi çok ucuza çinli alternatifler de çok cazip. Ayrıca onlar daha hafif...