ben 53500 e aldım 3-4 gündür kullanıyoruz. Bayağı memnunum. Aldıktan sonra fiyat 500 lira düştü diye içim içimi yiyor. Girip buralarda volta atıyorum :)
Vergi, kar marjı gibi şeyler var. Direkt çinden sipariş verebildiğimiz zamanlarda çin menşeli ürünleri Türkiye içi pazardan daha ucuza alıyorduk. Artık...
oled olmayan ekranlarda sıkıntı yaşamazsınız oled sahibiyseniz uzun süre aynı görseli tvnize açık tutmayacaksınız hatta yerel tv kanalları kullanmayacaksınız
iFFALCON 65U95A 65 İnç aldım 53 bin tl ye. Yarın teslim edilecek. Sizce aile evi için hangisi daha mantıklı? OLED panelden biraz çekiniyorum yanarsa falan...