Eline sağlık belirtmek istediğim bir şey eagle modeli bir kartım var atk gayet memnunum indirimde almıştım 7 bin tl ye kasamın yapısından olsa gerek fazla ısınmıyor zaten üzerindede 7500f takılı wife 7 benimkisi bunuda belirtiyim . Bunun yanı sıra asus tuf gaming x870 anakartım gerçekten en kötü...
Bazı arkadaşalar f4 hepsinde yok demişler arkadaşlar hepsinde var orada yazan modeller klavye modellerin isimleri bütün modeller mevcut oradaki ayrımı bende görüyorum benim kassettim aşşağıda f4 yazam modeller için hepsinde var yazdım
Hocam a
Az önce taksitle bunun 850 olanını aldım 6 bin tleye iptal edip bunu almalımıyım 5080 9800 için aldım 850 yi taksitle aldım iptal edip bunu alıyımmı
1781201950
N11 taksitle alıcam bunu 6 taksit