çok güzel anakart ama 9000 serisi ile sorunlar var hala reddit de işlemcileri bozmuş 2 ay önce açılan konu bile var burası türkiye garantide sürünürsünüz
Arada eski sıvı soğutmalı rtx 3080 ler çıkıyor sahibinden de karşıma açılmamış kart 58 derece falan performansının 8 9 seneden önce düşeceğine inanmıyorum
Ryzen 5600 rx 570 ekran karti gigabyte b450m s2h anakart var sistem hmdi ile eski tvye bağlı her zaman bağlıydı ses veriyordu bugün vermemeye başladı sebebi ne olabilir driverlari guncelledim