çok güzel anakart ama 9000 serisi ile sorunlar var hala reddit de işlemcileri bozmuş 2 ay önce açılan konu bile var burası türkiye garantide sürünürsünüz
Arada eski sıvı soğutmalı rtx 3080 ler çıkıyor sahibinden de karşıma açılmamış kart 58 derece falan performansının 8 9 seneden önce düşeceğine inanmıyorum