benim işim biraz fazla klavye ile parmaktan kayma olayı olabileceğini düşünerek sipariş vermemiştim sanırım bu sorunu yaşayacağım için sipariş vermemeliyim.
hocam bende bunu almayı düşünüyorum ama yazım hissi nasıl ? farklı bir keycaps olduğu için tereddüt etmiştim. parmağınız kayıyor mu sesi nasıl vs bilgi verebilir misiniz önerir misini ?
Merhaba. samsung 970 evo plus kullanıyorum oyun performansı için fazlasıyla yetiyor aslında hiç şikayetim yok yalnız son zamanlarda video edit yapıyorum ara geçişlerde vs donma yapabiliyor kısa süreli. şuan sadece odağım edit yapıp içerik üretmek acaba 9100 pro geçsem boş bir harcama mı yapmış...
buranın fiziki mağazası bana çok yakın. ilk çıktığı zamanlar gerçekten güzel indirimler oluyordu ama şuan için pek mantıklı değil bilginize. gaza gelip alışveriş çılgınlığına kapılmayın derim. güvenilir firma ondan yana şüpheniz olmasın.
yılların markus kullanıcısı olarak kalite aynı kalite değil dostlar bilginiz olsun. eskiyen markusun üzerine yakın bir zamanda yenisini aldım ama asla aynı değil memnun değilim. mekanizmada sallantı var 10 yıl garantili ürün aradım kayıt oluşturdum gelip evde incelediler ama kedilerim koltuğumu...