benim işim biraz fazla klavye ile parmaktan kayma olayı olabileceğini düşünerek sipariş vermemiştim sanırım bu sorunu yaşayacağım için sipariş vermemeliyim.
Teşekkür ederim hocam daha iyisi sizin olsun.
Onu da denedim hiç bir değişiklik olmuyor. Factory reset atmayı deneyeceğim klavyeye belki düzelir
Sesi...
hocam bende bunu almayı düşünüyorum ama yazım hissi nasıl ? farklı bir keycaps olduğu için tereddüt etmiştim. parmağınız kayıyor mu sesi nasıl vs bilgi...
Ben de white jelly modelini teslim aldım 2-3 saat önce. Çok aradım ama bulamadım pil seviyesini göremiyorum. Klavyeyi güncelleyeyim dedim onu da yapamadım...