aslında çift monitör yapmak istiyorum ama şuan elimde para yok elimde fazlalık ekran kartı var rx580 8gb onu satıp yada takaslayıp almayı düşünüyorum 2.monitörü
bu monitörü yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum bir sorun yaşamadım hatta 180hz diye aldım 200hz çıktı bu fiyata daha uygunu ve daha iyi özelliklisi yok diye...
2 katı para vererek daha düşük fps bazı oyunlarda kulağa saçma geliyor ben amd den başka ekran kartı kullanmadım şimdiye kadar hiçbir sorunda yaşamadım ama...