Bi 16 daha eklemeyi düşünüyorum bende 1 ay içersinde baya özenle seçtim içimde rahat açıkcası keşke şunu alsaydım dediğim bi parça olmadı sizinde görüşlerinizi merak ettiğimden sormuştum çok teşekkür ederim
Hocam ben indirim kovalayarak teker teker 80 civarına topladım bu kalitede bir oem sistem almaya kalksaydım ne kadar ederdi karlı bir iş yaptımmı yapmadımmı emin olamadım
Merhabalar yeni bir sistem topluyorum şuanda sadece ssd işlemci soğutucu ve ram kaldı ram için patriot viper 6000 mhz cl30 1x16 gb ram süşünüyorum daha sonrasında bir 16 daha alacagım soğutucu kısmındada arctic lf3 pro argb düşünüyorum fakat ssd kısmında ne alıcam hiç bilmiyorum lexarlara falan...
Herkese iyi forumlar şuanda bir sistem topluyorum şuana kadar kasa psu ve ekran kartı aldım parçaları aşşagıya bırakıyorum
Kasa
Lian Li Lancool 217 INF Siyah E-ATX Mid-Tower Kasa (G99.LAN217INFX.00)
Psu
NZXT 850W C850 Gold Core 80+
Gold Tam Modüler ATX 3.1 PCle Gen
5.1 Güç Kaynağı...
knk 5500 varda işlemci değişebilir ekran kartı daha onemli benim gozumde ayrıca nacizane fikrim sistem alırken butceyi ne kadar zorlıyabilrsen zorlıyabilmen