Hocam ben indirim kovalayarak teker teker 80 civarına topladım bu kalitede bir oem sistem almaya kalksaydım ne kadar ederdi karlı bir iş yaptımmı yapmadımmı...
Merhabalar yeni bir sistem topluyorum şuanda sadece ssd işlemci soğutucu ve ram kaldı ram için patriot viper 6000 mhz cl30 1x16 gb ram süşünüyorum daha...
Herkese iyi forumlar şuanda bir sistem topluyorum şuana kadar kasa psu ve ekran kartı aldım parçaları aşşagıya bırakıyorum
Kasa
Lian Li Lancool 217 INF...