𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍 isimli üyenin son içerikleri

  1. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    AMD Ekran Kartlarında Sorun Yaşayan Varmı

    9070xt pulse kullanıyorum yağ gibi akıyor sorunsuz birde buz gibi çalışıyor
  2. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

    https://www.vatanbilgisayar.com/xfx-mercury-rx-9070-xt-oc-magnetic-air-white-16gb-rgb-gddr6-256bit-ekran-karti.html Bu kartı diyorsun sanırım fiyatı kaçırırsan yazık olur mercury en tepe model efsane kart 9070xt içinde en iyisi.Birde amd neden bozulsun ki millet rx580 kullanıyor daha çok garip...
  3. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

    Sadece metin 2 oynuyorsan niye bu ekran kartlarını alıyon israf :ROFLMAO:
  4. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    2 Kere Sapphire Pulse 9070 XT Alıp Yaşadığım Sorunlar

    Forumda ve diğer forumlarda daha birkaç hafta evvel çok daha fazla nvidia ile ilgili oyunda çökme atma kitlenme siyah ekran mavi ekran problemleri okuyordum 2 tarafta da sorun var amd sorunlu diye değil elindeki sorunsuzsa keyfine bak misali.Zaten arada fiyat farkı 3 5k olsa millet önyargıdan...
  5. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    2 Kere Sapphire Pulse 9070 XT Alıp Yaşadığım Sorunlar

    Sırf dediğiniz sorundan ötürü bf6 alıp deneyesim geldi varsa ücretsiz deneme sürümü indireyim sırf bu konu için
  6. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

    Ben kendi ayarımı ekleyeyim ama Her kart için aynı değil bendeki ayar ile de crash yersin belki başkasının ayarı ile de nebi akgünün rehberine göre ayarlarsan eni sonu zamanla buluyorsun ayarı 1782405850 Millet kullanmasını bilmiyor he bazıları fabrika çıkışlı sorunlu oluyor nadiren onu...
  7. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

    Fazla kurcalıyorum ben arada nadir çökme vs oluyor ama uv kaynaklı oluyor hatta bu ara hiç olmuyor onun haricinde uv ayarını bulduktan sonra birkaç aydır hiç sorun yaşamıyorum sadece pc uykuya vs alınca arada adrenalin ayarları kendisi sıfırlıyor herhangi bir hata almamama rağmen 10 saniyede...
  8. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

    9 aydır kullanıyorum yaptığım undervolt harici 1 hata çökme vs olmadı birton oyunda denedim vs bendeki samsung vramli dediğin gibi olabilir ve samsung olanlar çok daha serin çalışıyor hynixe göre
  9. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    Forum Hangi Ekran Kartını Kullanıyor

    Rx 5080 xt
  10. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    Asus Tuf 9070xt VRAM Sıcaklığı Yüksek

    Sorun yok da 2400rpm kafa ütüler uv ve fps kısıtlaması yaparsanız 15 20 derece düşüş olur oyunlarda
  11. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    Asus Tuf 9070xt VRAM Sıcaklığı Yüksek

    Benim odada vantilatörü açmadan duramıyorum çok nem var dışarısı da 29 derece gösteriyor sabahları.Uv var evet de uv olmadan da aman aman ısınmıyor 5 6 derece daha sıcak oluyor vram ile gpu
  12. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    Asus Tuf 9070xt VRAM Sıcaklığı Yüksek

    Asus tuf nasıl o kadar anlamıyorum sapphire pulse 9070xt kullanıyorum samsung vram var uv ile kullanıyorum oyun farketmeksizin oynadığım her oyunda maximum çıktığı değerler gpu 51 hotspot 63-69 vram ise maximum 76 görüyor 1 derece üstüne çıkmıyor genelde vram sabit 72 74 de kalıyor bu bile bana...
  13. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    🔥İndirim Aerocool D501a ARGB 4 Fanlı Beyaz Atx Bilgisayar Kasası 2300 TL

    Genişliğide güzel dar vs değil gayet yeterli
  14. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    🔥İndirim Aerocool D501a ARGB 4 Fanlı Beyaz Atx Bilgisayar Kasası 2300 TL

    Kesinlikle dar değil 32cm 9070xt kullanıyorum rahat rahat sığıyor daha da çok boşluk kalıyor 40cm diye biliyorum uzun büyük bir kasa güzel sade duruyor
  15. 𝙋𝙊𝙇𝙊_𝙍

    🔥İndirim Aerocool D501a ARGB 4 Fanlı Beyaz Atx Bilgisayar Kasası 2300 TL

    9 aydır kullanıyorum kasa çok iyi pwm fan ile geliyor 500 ile 1600rpm arası ayarlanıyor fanlar aşırı sessiz 500 600 700de iken pc nin çalışıldığını dahi anlamıyorum.Havalandırması çok çok iyi.Rgb işini armory create veya başka program üstünden her renge ayarlayabiliyorsunuz.Kalitesi gayet güzel...
Geri
Top