Geçmeye değer mi bilemedim şefim pc4.0 için, çalışan sistemi değiştirmek sök tak yap vs. uğraşmayı severseniz o zaman ayrı tabi ki ben üşengeç adamım mesela...
Selam değerli dostlar hali hazırda msı a520 m a pro anakart kullanıyorum teknik detaylardan sizler kadar anlamam kullanmış olduğum parçalar ekran kartım rx...