artık şarj aleti konusu bitti. ekran jelatini de fabrikadan takılıyor o yüzden temperli takmaları zor. otomaitk makine anca jelatin takabilir.
güle güle...
telefon gerçektende çok güzel herşeyi yüksekte açıyor fakat type c typce şarj kablosu göndermişler kafa göndermemişler ve takılı ekran koruyucu çöp diğerl...