Whey Protein, Creatine, BCAA, PreWorkOut, L-Citrulline kullanıyorum.
1 kez bile kalıplaşmadı ya da topaklanmadı.
Çok nadiren shakerin dibinde ufak bir tortu kalıyor o da bana göre gayet normal.
Yakın zamanda denemediyseniz bence spor yapan kişileri yanıltmayın.
Ben düzenli siler, tozunu alarım leke olduğunda kumaşlar için olan spraylerden sıkıp temizlerim vs ondan şu anda en ufak bi leke bile yok ama Klasseye göre çok çok daha iyi
Yani bence alınır.
Benim fiyat indeksim: Ülkerin iğrenç katkılı çikolata fiyatları = sağlıklı ve katkısız bir ürün fiyatı
Arasında fark yok ya da çok az ise düşünmeden alıyorum.
Zira markette aldığın en dandik bir gofret bile 10-15 TL. Bunda tanesi 32 TL denk geliyor. N11'de kampanya var 4 al 3...
100% Katılıyorum.
Açıkçası 1 ay lor ile yaptığım besin kombolarıyla geçirdim :D
Tek yaşıyorum haliyle bazen hiç öyle tavuk, et yapacak halim olmuyor. Günlük 1-2 gram proteinle kalmaktansa bu tür ürünlerle birlikte en azından 20-30 gram protein almak için tercih ediyorum.
Zaten bu tür ürünlere...
O şekilde daha hesaplı da forumun genel kitlesi üni - lise öğrencisi civarında onların bi anda sadece bu tür bir bar için 1100 TL bütçe ayıramayacağını da unutmamak lazım (genel pek çok insan oluşturamıyor asgari ücret zaten 28k)
Selamlar.
Spor yapanlar, fit kalmayı isteyip Ülker'in aromatiklerini tüketmeyi istemeyenler satın alabilirler.
https://www.hepsiburada.com/waspco-bitter-cikolata-kapli-protein-bar-karma-36gr-x-12-adet-3-cesit-p-HBCV000087LX5Z?magaza=Waspco
Adet 32 TL'ye denk geliyor. Fiyat olarak ucuz geldi...
Düzenleme: Küçük bir iğneyi ısıttım ve çıkartmaya çalıştığım kısmın içine doğru bastırdım. İçine yapışınca çekerek çıkarttım. (Çok sıkı ve gelmiyorsa da iğneyi düz bastırıp yukarı kısımdan çakmakla ateş tutarsanız ateş aşağıya gidiyor ve kolayca çıkartabiliyorsunuz.