Hocam komisyon soruyor park tamam mı diye tamam demeden tekrar park yapmak istiyorum derseniz 1 hak daha veriliyor çıkıp tekrar deneyebiliyordunuz ama dubaya vurunca o hak var mı yok mu bilmiyorum. Ben alalı 2 yıl oldu en azından bizim hoca öyle demişti.
Arkadaşlar merhaba,
Bende MonsGeek M1V5-SP VIA model bir klavye var. Geçenlerde forumda; rastgele tuş takılı kalması, tuş basmaması tarzındaki sorunlarım için "Deneyebileceğim bir şeyler var mı?" diye bir konu açmıştım. O konudan sonra klavyeyi garantiye yolladım ve bugün klavye bana geri...
Arkadaşlar başlıktaki klavyeye sahibim ve 1-2 haftadır rasgele tuş basmama ve oyun oynarken fln sağ sola yürürken takılı kalıyor vb o tarz sorunlar oluyor bugünde statik elektrik çarptı klavyeye dokunurken bundan kaynaklı pcb zarar görmüş olabilir mi ? yapabileceğim deneyebileceğim bir şeyler...
Hocam bağladığımda güven müven şeyleri çıkıyor işte hepsine izin veriyorum itunes e de bir şeyler geliyor onlara da izin veriyordum bağlanıyordu otomatik