Bilgisayarımı satıyorum bu nedenle Monitörüme de gerek kalmadı. 2026 Mart faturalıdır kullandığım süre zarfınca gayet memnun kaldım ölü piksel vs. yoktur...
Merhabalar, sistemimi farklı yerlerden tek tek kendim 0 alıp 2025 yazında topladım. Hepsinin garantisi devam etmekte ve kutulu faturalılar. Kasanın tek...