Hocam meseleyi güzel özetlediniz. Sıkıntı şu ki yorum yapınca lg grundigden iyi diye grundig çöp olmuyor. Böyle bir algı var iki ürün karşılaştırmasında diğeri daha iyi deyince diğer ürün leş kullanılmaz şeklinde anlaşılıyor. Bizim ülkede ben bu durumu anlamış değilim maalesef.
Ben güzelce araştırın alın diyorum. Bakıp gördüğüm şeyler özellik olarak lgnin gerisinde olduğunu gösteriyor zaten. Sende yapay zekaya karşılaştırma yaptırıp veya başka sitelerden özellik karşılaştırabilirsin. Sırf muhalefet olmak için yazmışsın. Madem saçma bana elle tutulur birkaç özellik...
Hocam örnek verdim ama en basiti piksel temizleme yok. Yani bu dediğim şeyleri yazıp karşılaştırıpta bakabilirsiniz. Birisi 2. Nesil oled diğeri 4. Nesil. Yani bu konu uzar gider. Eriniyorsanızda yapay zekaya karşılaştırma için sorabilirsiniz.
Vatan benim kafayı allak bullak etti iyice. Lg oled 55 inch sipariş vermiştim 52700 e şimdi bunu görünce soru işareti oluştu. 75 inch alıp geçsem mi diyorum ama 60 hz o düşündürüyor.
Hocam bu özellikler varda diğer özelliklerle birlikte karşılaştırın öyle katar verin bence. Grundig kullanıyorum 4 yıldır ne güncelleme alır ne de arayüz yavaşlığı geçer. Oled görüntü teknolojisinde en iyis LG dir. Fiyat bandında 55 inch modelin uygun olduğunu düşünüyorum. Gerisi size kalmış tabi.
Hocam birincisi 10 inch daha büyük izleme mesafesine göre değişir. İkincisi de mesele sadece büyüklükse led tv alıp geçelim. Her açıdan lg daha önde sadece panelle bitmiyor. 4 yıldır grundig kullanıyorum. Arayüz çok yavaş yeni nesillerde de değişmemiş baktığım yorumlarda. Kaldı ki doğru düzgün...
Hocam o zaman 48 inc olanı alın. Yeni teknoloji her zaman iyidir. Ben çok inceleyemedim daha. Ama 48 incte bana küçük geliyor. Biraz inceleme bakın iki modeli de karşılaştırın.