hee anladim hocam. yaptığın mantıklı bu arada merak ettim gpu olarak ne düşünüyorsun ve işlemci ne birde kasa fanların ne kusura bakma çok sordum😊 ama attığın resime bakınca sistemin merak uyandırdı bende
bence yukardaki arkadasın dediği gibi 8cm'lik islemci soğutucu alıp fanlarını sökebilirsin ama daha ucuza gelirmi bilemem. birde sana da 2 egzoz almani öneririm benım 1 egzoz vardı, 1 tane daha taktım ekran kartı 10 derece daha serin... yani sıcak havanın dışarı atılması önem taşıyor
tamir görmemis içi açılmamış alırsın sorun olmaz ps5 al kesınlikle arada çok performans farkı var. oyun fiyatı konusunda da xbox'ta daha çok oyun ucuz. ps tarafında ise plus haricinde xbox'a göre oyunlar 2x pahali diye biliyorum ben. tabi bu söylediklerim genelleme olarak. ama yine de ps5...
hocam r5 5600 ile stok fan kullanıyordum önceden 93 dereceydi valorantta şimdi işlemciyi bendeki en ağır oyunlarda denedim 60'ı geçmiyor. ama 2 egzoz fan var onun da etkisi olabilir mi
thermalright iyi mi? kanka sen bu konuları bilen birine benzıyorsun ben de konu açmıstım soğutucu ile ilgili yazmıştın. thermalright assasin x120 refined se aldim sence mantıklı mıydı ?