PSU alırken çok kararsız kalıyoruz malum. Aslında zannımca B tier ve üstü bize yeterli elektriksel performansı fazlasıyla verebiliyor fakat işin içine...
İnsanların sırf marka olmasından dolayı belirli parçalara haddinden fazla para verdiğini düşünüyorum o yüzden böyle bir konu açma gereği duydum ve canım...