Hocam bende üste bahsettiğim sıkıntı dışında hiç bir şey yoktu o da benim şansıma onun haricinde renkleri parlaklığı iyi bir monitör bu bütçelerde alınabilir.
Selamlar arkadaşlar,
yer sıkıntısından dolayı masaüstü bir canavar dizemeyeceğim için bu fiyata kadar laptop önerilerinizi veya aldıysanız deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz...
Ben şuan o kasayı kullanıyorum burdaki görüntülerde kasa içi gri gözüküyor ama siyah bendeki ve daha şık gözüküyor tek eksiği fanlar tek renk yanıyor ilerde bütçe ile daha iyi fanlar alabilirden fiyat performans bence
Bu modeli aldım denedim 1 gün panelin en üst kısmında boydan boya çizgi vardı iade ettim benim şansıma denk gelmiştir hayatta genelde şanssızım. genel olarak renk ghosting değerleri çok iyi seviyedeydi arkadaşlardan biri bahsetmiş sadece hızlı modda biraz oluyordu ghosting onun haricinde ölü...
Yanıtınız için çok teşekkür ederim. İnternette araştırma yaptım ama bu model hakkında fazla bilgi olmadığından burada konu aöma gereği duydum tekrar yanıtınız için teşekkürler