Hocam alalı 2 yıl olmuştur rahat. Versiyon muhabbetini ben de duymuştum aldıktan sonra. Sanırım bende bulunan 1.2 idi. Donma sorununa gelecek olursak zaten çipten değil ben de yazılımsal olduğunu düşünüyorum. Çünkü kimi zaman kullanıcı adı şifre gireceğim yer bile gelmiyor, butonlar çalışmıyor...
Bir süre kullandım. Türk telekom'un bedava verdiği modem daha iyi yayılmaya sahip saçma bi şekilde. Çıkardım o yüzden kenarda boşta duruyor. Ek olarak arayüzü bi keenetic kalitesinde vs. değil. Bazen bi donuyor modemin fişini çekip takmak gerekiyor falan.
4K ve Oled'i ayrı ayrı deneyimliyorum ikisi de şahane. Bi de buna 240Hz'i ekleyip konbinlesem bi süre mutluluk reseptörlerim tavan yapar herhalde. Doğrudur hocam katılıyorum
Kendimde bulunan Yoga 7 ye çok benziyor tasarımı oled olması vs. fiyatına göre oled 120hz çok iyiymiş de ddr5 olsa tadından yenmezmiş.
ihtiyacı olana gider.
Düzenleme: Lenovo'nun alt markasıymış ondan bu benzerlik :D
piyasada 2k oled biraz daha artsa da fiyatlar kızışsa. elimdeki 4k ips i satıp 2k oled e geçmeyi düşünüyorum. downgrade gibi görünebilir ama aslında upgrade :D
geçen hafta da vardı aynı kulaklık fiyatı 6799 tlydi. Bu hafta da koydularsa ellerinde kalmış demek ki stok eritmeye çalışıyorlar. Güzel bi indirim olabilir takipte olmakta fayda var
incehesapta sepetine ekledikten sonra garantipay üzerinden alıyorsun ürünü farklı bir link üzerinden. böylece ödeme sırasında server error yeme ihtimalin azalıyor