Hala kullanıyorum ve evet memnunum. Yan tarafında ki plastik olan parçalardan ufak tefek gıcırtılar geliyor. Onun dışında sorun yok. Boy konusuna gelirsek...
Karmaşa da araya gittik bence. Yurt dışı alışverişi muhabbetinden sonra bunlar çok basit geliyor gözüme. Sağlık olsun, alanlar hayrını görsün der geçeriz.