o kısıma olan olayı yazdım, işte hesaba giriyordum sms geldi giremedim falan dedim. Hocam maalesef iletişime geçemeyiz çünki dediğm gibi sadece bunları yaptım ve maalesef o kadar da bilgim yok
konuda anlattıklarım harici bir şey yapmadım bilerek iletişim epostasını x hesabının kayıtlı olmadiği e postaya isteyince cevap maili atıp madde madde bilgi istiyorlar bunun harici bir şey yok
Beyler sizce arctic p12 mi yoksa Lian li fanlar mı kullanılmalı sizce hangisi daha iyi ilk başta 3 fan alıp daha sonra fan ekleyebileceğim için ekstradan Hub da almak istiyorum
Hesabımı kurtardım çalan kişininde ip adresi elimde bununla ne yapabilirim.
Hesabi nasil kurtardığıma gelecek olursakekteki şekilde bir eposta geldi istediği bilgileri attım 1 gün sonra iseböyle bir cevap geldi üstteki account password linkinden girip kullanicı adımla şifre sıfırlama talebinde...
Yeni hesap açtım ya x le uğraşılmaz hiç zaten kesinlikle yardımcö olmuyorlar
büyük ihtimalle dediğiniz gibi bir açık mevcut telefona gelen smsi falan anında çekmişler beni oturumlarımdan atıyorlar ilişkili epostamı ve telimi falan kaldırıyorlar direkt
Yok ya telefon sıfır kapalı kutu vatandan aldım 3 sene önce indirme şeylerinde ise kesinlikle virüslü bir şey indirmedim eminim sadece twitter da oldu bu arada diğer uygulamalarda sıkıntı yok
Gün içinde eriştiğim hesabıma bir anda sms doğrulama kodu geldi kod gelince bir şeyler olduğunu anladım hemen giriyim şifre değiştiriyim derken uygulamadaki oturumum kapanmış e posta veya telefon numarasıyla oturum açmaya çalışıyorum fakat böyle bir hesap bulunamadı diyor(muhtemelen e posta ve...
Cevap yazan herkese teşekkürler. Telefoncuya gittim yaptırdım telefonu artık sallayınca falan ses gelmiyor bir sıkıntım kalmadı soket tamiri de yapıldı sarj olayı da düzeldi ama batarya değiştirmemiş olması lazım. 1000 tl ye yaptırdım
çok memnundum açıkçası fakat 2 gündür bu kapanma işi bir tık bozdu beni telefon benim için 1 gün bataryası yetsin yeter oyun kamera falan derdim yok.
2 sinide alabilirim sizce hangisi daha iyi olur 1 yıl daha fazla güncel kalır diye fe mi daha mantıklı yoksa düz s24 mü
Güncel olarak 2023 yılından beri a34 5g 256 gb kullanıyorum telefon dün 1 kere bugün 4 5 defa kendi kendine kapandı. Kapandıktan sonra güç tuşundan geri açıyorum fakat sonra telefon yine sallanınca kapanabiliyor. Aslında telefondan memnundum şarjı bana 1 gün yetiyordu fakat son 1 haftadır...