Dediklerine birebir olarak katılıyorum fakat bu dediğin kitleler diğer forumlarda da var techn.. v.b çözüm için moderatörlerin gördüğü gibi yanlış bilgi...
Hocam güle güle kullanın Maşallah güzel duruyor.
Ben de benzer bir sistem toplamaya çalışıyorum. Yapay zeka fantezim olduğu için 5080 ile yola devam...