bu alınır mı sizce beyler kararsız kaldım bu fiyata. 990 pro iyi bir fiyata düşse alacaktım ama bu da sırıtmaz gibi sanki (gen5 desteğim var ama gen4 de okeydi)
yine ayın 20si geldi ve vatanda yine güzel indirimler var 1-2 gün içinde ssd indirimi gelse efsane olur. büyük ihtimalle borç kapatmak için indirim yapıyor vatan bu tarihlerde
digitürk daha ilgimi çekiyor nasıl olsa 100 hız alamıyorum konumumda ve daha ilgili olacaklarını düşünüyorum millenicoma göre üstelik 1 yıl taraftar paketi de hediye galiba digitürke kayıcam 12 ay sabit fiyat 669tl 50mbps
digitürk internete geçilir mi beyler 50mbps 669 tl benim konum max 59 veriyor zaten ama daha önce hiç kullanmadığımdan şüpheliyim sabit verirler mi 50 hız ne diyorsunuz üstelik 1 yıl boyunca taraftar paketi de hediyeymiş