Tek monitör olarak denedim onda da aynı sorun oldu. Kaldırıp kutusuna koydum. Eski monitörde öyle bir sorun yok. İade edeceğim, teşekkürler cevapların için.
Ettim. Zaten monitör ışığı yanıyor ama kablo bağlantısından gidiyor ekran. 2 farklı kablo denedim bilgisayarın farklı portlarına taktım yine aynı sorun. Belki HDMI girişinden kullanmak sorunu çözer ama DP girişi varken neden HDMI kullanayım ki?
Monitör bugün geldi 2 farklı DP kablosu ile denedim ekran durduk yere titriyor ve kapanıyor. Önce çift monitör yüzünden kaynaklandığını düşündüm tek monitöre döndüm yine aynı sorun. Sorun monitörde midir bende mi? İade etmeli miyim?
16800'e 3000 serisi olanı almıştım hala iade edip etmeme arasında kararsız kaldım. Dümdüz latte modu bile yok. İce latte yapmak için buz ve soğuk sütün üstüne mecbur sıcak espresso basıyorum.
Yani 1 aydır çok model araştırdım Philips Envia modeli, KTC'nin H27E6 gibi ama hepsinde kronik sorun vardı. Başlığa yazdığım AOC'da da sanırım ufaktan problemler var ama LG için kronik bir sorun göremedim. Umarım pişman olmam.
40 Hz benim için önemli değil de IPS ekran da olsa güzel renk görmek istiyorum. Ben de biraz araştırdım da dediğiniz gibi LG'nin renkleri daha iyiymiş.
11-12K bütçem var. Sizce bunlar daha indirime girer mi yoksa alayım mı? Hangisini önerirsiniz? Kronik sorunu olmaması benim için önemli.
[H3 id='URLhttpswww.amazon.com.trLG-27G640A-B-Ultragear-DisplayHDR-YuvarlanmadpB0FLLKBNY7LG+27G640A-BURL']LG 27G640A-B[/H3]
[H3...
Tecrübem yok ama satıcıyı araştırdığımda hoş şeyler görmedim. Ölü pixel içip iade edenlerin iade sürecini bilerek uzatmışlar falan.
1781679854
VA panel olarak başka alternatifi olacağını sanmıyorum. Mediamarkt'da Samsung LS27FG512EUXUF G5 7000 TL'ye satılıyor ama AOC daha iyi gibi.
Düşük bütçeli bu model sorunsuz olup (kroniği varsa bilmiyorum), 10.5K'lık KTC H27E6 nasıl bir sürü soruna sahip olabiliyor anlamıyorum ya. Orta bütçede sorunsuz 2K monitör bulamadım. 1080pler daha dertsiz tasasız.
İnceleme için teşekkürler. Tahmin ettiğim gibi kağıt üstünde tüm özellikleri çok iyi dursa da kronik sorunları fazla. KTC'nin daha düşük bütçedeki monitörlerinde bu kadar sorun yokken bu fiyata satılan monitörün bu kadar kronik soruna sahip olması garip.