9 ve 10 da ikişer dersten kaldım toplam 4 tane ve hepsinin sorumluluk sınavını geçtim. 11 de 3 dersten kalıyorum bu benim sınıfta kalmama sebep olur mu? Fen lisesinde okuyorum.
LGS de 3.2 dilimle fen lisesini kazandım ama derslere falan hiç çalışmadım. Şu an 11'e geçeceğim 1 yıl hazırlık okudum 2027 de gireceğim YKS'ye. 9 10 temelim yok sayılır.
1 yıl 9 aylık bir süre var günde kaç saat çalışsam yeterli olur? Yaklaşık 3 yıldır düzgün ders çalışmıyorum.
Merhaba.
Olay şöyle başladı: Ben PUBG turnuvaları için bir sunucuya katılmıştım, daha doğrusu turnuvayı düzenleyenlerin ekibindeydim, sonra turnuvaya katılan oyunculardan birine ekibi ile alakalı bir soru sordum o da cevap verdi 3 gün önce.
Bugün bana anneni şey yaparım anladınız siz diye bir...
Forza 4
ETS 2
PUBG Mobile oynayacağım.
https://www.itopya.com/jrokez-bearamd-ryzen-5-5500msi-radeon-rx-6500-xt-mech-2x-4g-oc-4gb16gb-ddr4480gb-nvme-m2-ssdga_h23275