Sınıfı Geçer Miyim ?

Ss.Always

80+
Katılım
4 Mart 2023
Mesajlar
49
Reaksiyon skoru
1
9 ve 10 da ikişer dersten kaldım toplam 4 tane ve hepsinin sorumluluk sınavını geçtim. 11 de 3 dersten kalıyorum bu benim sınıfta kalmama sebep olur mu? Fen lisesinde okuyorum.
 
Yeni sistemleri bilmiyorum, liseyi 7 yil once falan bitirdim ben ama bizim dönemde ders sayısı önemsizdi. Istersen 5 dersten kal, yil sonu toplam karne ortalamasi üzerinden geciyordun. Bu kadar değişmiş mi sistem?
 
Yeni sistemleri bilmiyorum, liseyi 7 yil once falan bitirdim ben ama bizim dönemde ders sayısı önemsizdi. Istersen 5 dersten kal, yil sonu toplam karne ortalamasi üzerinden geciyordun. Bu kadar değişmiş mi sistem?
Tabi değişmiş benim okulun bitmesine daha var da kalmıyon fen lisesine gidip 3 dersten kalmak ilginç
 
Bunlarında sorumluluğunu verir geçersin gene aynı 4. Olursa kalırsın
 
Geri
Top