hocam birde beyaz ve sarı yapıp atar mısın ama windows tuşuna bastığında algılasın ama, yani şu anda mavi led yanık gibi ama bi tuhaflıkta var gibi tam çözemedim
hocam siz yinede fn+windows u tekar dener misiniz birde sürekli sarı mı yanıyor yoksa klavyenin rengini değiştirdiğinizde windows tuşunun rengide değişiyormu?
Nerdeyse herkes ddr5 de sk hynix marka ram tercih edin diyor bu rami 2. el 12.500 tl ye buldum arkadaştan cpuz bilgilerini istediğimde micron marka olduğunu gördüm fakat fiyatı bana makul geldi yoksa 14 bin tl ye bunu mu almak mı daha mantıklı bunun çipini bilmiyorum fakat bazı sitelerde Hynix...
Hocam konu biraz eski kalmış fakat yinede yazmak istedim ilk olarak telefon sıfırlanacak yedeğinizi almayı unutmayın bende de a71 var bu rom kurmuştum zamanında iyiydi güzeldi (un1ca mış şimdi gördüm rezalet ötesi bir rom çok hantal mint os kurun) gayet güvenilir fakat mint os var One uı 8 kaç...
Merhaba arkadaşlar 1-2 ayda adım adım sistem toplayacağım şu anda elimde olan tek şey 360mm sıvı soğutucu sistem full beyaz olacak parçaları şöyle seçtim:
CPU: https://www.akakce.com/islemci/en-ucuz-amd-ryzen-5-7500f-alti-cekirdek-3-7-ghz-fiyati,252047942.html
GPU...