hocam birde beyaz ve sarı yapıp atar mısın ama windows tuşuna bastığında algılasın ama, yani şu anda mavi led yanık gibi ama bi tuhaflıkta var gibi tam...
hocam siz yinede fn+windows u tekar dener misiniz birde sürekli sarı mı yanıyor yoksa klavyenin rengini değiştirdiğinizde windows tuşunun rengide değişiyormu?
Nerdeyse herkes ddr5 de sk hynix marka ram tercih edin diyor bu rami 2. el 12.500 tl ye buldum arkadaştan cpuz bilgilerini istediğimde micron marka olduğunu...