Şu an halihazırda yan yana 2 adet 27 inç monitör kullanıyorum. Setup fena değil, işimi görüyor ama ortadaki o çerçeve bölünmesi ve kablo kalabalığı bir süredir canımı sıkmaya başladı. Aklımda deli bir soru var: Bu iki monitörü de elden çıkarıp tek parça 49 inç bir Ultra-Wide monitöre geçmeli...
Benim kasa masanın sağ alt köşesinde yanında da dolap var ona rağmen benimki de buz gibi bende Thermalright Peerless Assassin 120 SE ARGB kullanıyorumda şuan kara borsaya düşmüş sanırım :D
1782411533...
Soru mu bu tabikide ediyor ben de stok fandan kule tipine geçtim nerden baksan 10 derece 15 dereceleri buldu fark
1782409489
https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-thermalright-peerless-assassin-120-se-argb-fiyati,277759349.html ben bu modeli kullanıyorum ryzen 7 5700x ile valo gibi...
Stok soğutucu ile yakında sorun çekmeye başlayabilirsin Ryzen 5 7600 için boşta 55 derece gayet normaldir. Boşta 50-55 dereceler, hatta arka planda Windows güncellenirken ya da tarayıcı açıkken anlık 60 dereceler tamamen normaldir.
Başka biyerde satıldığını görmedim güzel bir indirim ama şişirme fiyat ta olabilir
https://www.hepsiburada.com/viewsonic-x2-4k-xbox-lisansli-4k-hdr-cozunurluklu-kisa-mesafe-akilli-led-projeksiyon-cihazi-p-HBCV00004ER6PX?magaza=Hepsiburada&trackingId=20908478