hocam birisi pilli kafama silah dayasanız gene kullanmam a9 da wraith de daha üst modelleri daha uygun ama bilemiyorum pek sevmiyorum kafamında daha çok karışmasını istemiyorum aslında ama görüşünüz için teşekkür ederim.
Bu iki üründen hangisini almalıyım ?
arkadaşlar öncelikle merhabalar yeni bir mouse alacağım 2 mouse arasında kaldım birisi mchose a7 v2 ultra+ şarj istasyonlu olan versiyon diğeri ise attack shark x11 ultra x11 ultra donanım olarak daha iyi olsada bu mouse u için duymadım ama diğer mouse modelleri için kronik diyolar bide ekstra...