hocam birisi pilli kafama silah dayasanız gene kullanmam a9 da wraith de daha üst modelleri daha uygun ama bilemiyorum pek sevmiyorum kafamında daha çok...
arkadaşlar öncelikle merhabalar yeni bir mouse alacağım 2 mouse arasında kaldım birisi mchose a7 v2 ultra+ şarj istasyonlu olan versiyon diğeri ise attack...